Dizajn obalov liekov vrátane všetkých uvádzaných informácií podlieha zákonu o liekoch a nadväzujúcim vyhláškam. Jeho grafická podoba preto býva pomerne strohá, lebo akékoľvek prvky reklamného charakteru nie sú prípustné. Nie je to príliš na škodu, pretože lieky si pacient obvykle nevyberá podľa ich obalu, ale sú mu odporučené s ohľadom na jeho ťažkosti a prípadne predpísané lekárom. Iná situácia je pri výživových doplnkoch alebo kozmetických výrobkoch, a o to viac si na ich obaloch dávame záležať.

Sledujeme trendy na trhu a záujem zákazníkov a prispôsobujeme im vzhľad našich produktov. Príkladom môže byť práve produktový rad výživových doplnkov Vibovit +. Multivitamíny Vibovit Farma majú na obale 3D dizajn zvieratiek identický s tvarmi vitamínového želé v balení, čo si môže spotrebiteľ ľahko overiť cez priesvitnú časť obalu. Podobné je to pri všetkých produktoch Vibovit + vrátane aktuálnej novinky Vibovit + Imunity.

Nový produkt – Vibovit + Imunity - predstavujeme prostredníctvom TV reklamy a tiež formou vzoriek v lekárňach. Vo všetkých formách marketingovej komunikácie dodržiavame požiadavky právnych predpisov upravujúcich pravidlá reklamy na lieky a výživové doplnky.